Комп'ютерна Академія IT Step - повноцінна IT-освіта для дорослих і дітей. Ми навчаємо з 1999 року. Авторські методики, викладачі-практики, 100% практичних занять.

Ви використовуєте застарілий браузер!

Ваш браузер Internet Explorer, на жаль, є застарілим. Ця версія браузеру не підтримує багато сучасних технологій, тому деякі функції сайту можуть працювати з помилками. Рекомендуємо переглядати сайт за допомогою актуальних версій браузерів Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

Весняний IT-табір у Харкові

Для дітей 7-14. Вул. Лермонтовська, 27 (м. Пушкінська)

Записатися

Для кого цей табір?

Ми створили Spring IT camp для школярів, які:
for whom
Люблять грати в комп'ютерні ігри, але прагнуть більшого і хочуть навчитися своїми руками створювати ігрових персонажів
for whom
Цікавляться блогінгом, хочуть заявити про себе світу та знімати популярні ролики для YouTube
for whom
Люблять дивитися сучасні мультфільми та хотіли б створити свій власний мультфільм
for whom
Мріють навчитися розробляти 3D-моделі у віртуальній реальності та створити власну VR-гру
for whom
Хочуть познайомитися з IT-індустрією і навіть визначитися із напрямком для майбутнього поглибленого навчання та кар'єри

Програма табору

Жодних нудних уроків та навчання через «треба» — лише веселі заняття, які допоможуть вашій дитині знайти нове хобі та розкрити свій потенціал! Викладачі Комп'ютерної Академії IT STEP використовують ігрові методики для розвитку креативності та нестандартного мислення.

Youtube та Голлівуд. Віртуальна реальність
Учасники нашого табору візьмуть участь у майстер-класах з фото- та відеозйомки, блогінгу та віртуальної реальності.
Обробка та застосування ефектів для фото
Створення видовищних спецефектів
Зйомка та монтаж відео
Створення віртуальних світів
program item
Game-дизайн
Дитина придумає свого супергероя та створить гру для комп'ютера чи смартфона.
Створення та анімація персонажа
Знайомство з ігровою індустрією
Основи роботи з графікою, відео та звуком
Створення та анімація персонажа
program item
2D- та Stop Motion-анімація
Створення концептів персонажів
Секрети написання сценаріїв для мультфільмів
Створення розкадрувань
Растрова та векторна 2D-анімація
Aнімація емоцій і ліпсинк
3D-анімація в Blender
Stop Motion-анімація
program item
Школа особистісного зростання
Сьогодні неможливо стати успішним та реалізуватися на 100% без розвинених особистісних навичок. Комунікація, колаборація, самопрезентація, тайм-менеджмент, вміння аргументувати думку — обов'язкові складові успіху.
Учасники табору навчаться працювати в команді
Приймати відповідальність та приймати зважені рішення
Домовлятися один з одним
Планувати час
Розставляти пріоритети
Розподіляти сили на вирішення задач
program item
3D-моделювання у VR
Дитина навчиться моделювати тривимірні об'єкти
Моделювання фігур та деталей
Створення ігрових персонажів
Створення локацій
Робота з текстурами
Створення відео 360°
program item
Youtube та Голлівуд. Віртуальна реальність
Учасники нашого табору візьмуть участь у майстер-класах з фото- та відеозйомки, блогінгу та віртуальної реальності.
Обробка та застосування ефектів для фото
Створення видовищних спецефектів
Зйомка та монтаж відео
Створення віртуальних світів
program item
2D- та Stop Motion-анімація
Створення концептів персонажів
Секрети написання сценаріїв для мультфільмів
Створення розкадрувань
Растрова та векторна 2D-анімація
Aнімація емоцій і ліпсинк
3D-анімація в Blender
Stop Motion-анімація
program item
3D-моделювання у VR
Дитина навчиться моделювати тривимірні об'єкти
Моделювання фігур та деталей
Створення ігрових персонажів
Створення локацій
Робота з текстурами
Створення відео 360°
program item

Формат занять та вартість

Весняний комп'ютерний IT-табір

Вартість для студентів та школярів IT STEP - 3400 грн

 
Дати: 25.03.24-29.03.24

Канікули, це час, який треба провести весело і якісно. Весняний ІТ-табір — це чудова можливість для дітей, які цікавляться технологіями та інноваціями, зібратися разом і повчитися в найкращих викладачів IT SТEP. 

За допомогою професійних інструментів Kodable, Photopea, Blender 3D, Godot Engine, Wix&Canva, Figma, Construct 3 та багатьох інших, діти зможуть спробувати себе у різних сферах IT та в ігровій формі знайти нові хобі, розкрити свій потенціал.

 

Майстер-класи для дітей 7-9 років:

  • Створення піксельних жителів природи в PixelFormer;
  • Створення 3D-будинку та елементів інтер’єру в 3dslash, LEGO Digital DesignerVectr;
  • Програмування на планеті Сміборг в Kodable;
  • Світ мультфільмів в VideoScribe;
  • Візуальне програмування в Code.

 

Майстер-класи для дітей 10-14 років:

  • Red Ball. Створення 2D-гри жанру аркада за допомогою рушія HTML 5;
  • Godot Engine+Vectr. Кейс “Danger Speed”. Розробка 2D-гри;
  • Монтаж відео відеоредакторі Sony Vegas Pro;
  • Створення шпалер для мобільних пристроїв в Photopea/Photoshop;
  • Створення прототипу мобільного додатку в Figma (UI/UX-дизайн). 

 

Кожного дня після занять на учасників табору чекають веселі розваги, вікторини та конкурси. 

У вартість входить смачний перекус. Повноцінний обід можна замовити додатково. 

Тож, скоріше реєструйтесь та подаруйте дитині якісні та веселі канікули!

Графік:
ПН-ПТ
Тривалість:
5 днів
Вік:
7-14 років

Вартість для студентів та школярів IT STEP - 3400 грн

 
Дати: 25.03.24-29.03.24

Канікули, це час, який треба провести весело і якісно. Весняний ІТ-табір — це чудова можливість для дітей, які цікавляться технологіями та інноваціями, зібратися разом і повчитися в найкращих викладачів IT SТEP. 

За допомогою професійних інструментів Kodable, Photopea, Blender 3D, Godot Engine, Wix&Canva, Figma, Construct 3 та багатьох інших, діти зможуть спробувати себе у різних сферах IT та в ігровій формі знайти нові хобі, розкрити свій потенціал.

 

Майстер-класи для дітей 7-9 років:

  • Створення піксельних жителів природи в PixelFormer;
  • Створення 3D-будинку та елементів інтер’єру в 3dslash, LEGO Digital DesignerVectr;
  • Програмування на планеті Сміборг в Kodable;
  • Світ мультфільмів в VideoScribe;
  • Візуальне програмування в Code.

 

Майстер-класи для дітей 10-14 років:

  • Red Ball. Створення 2D-гри жанру аркада за допомогою рушія HTML 5;
  • Godot Engine+Vectr. Кейс “Danger Speed”. Розробка 2D-гри;
  • Монтаж відео відеоредакторі Sony Vegas Pro;
  • Створення шпалер для мобільних пристроїв в Photopea/Photoshop;
  • Створення прототипу мобільного додатку в Figma (UI/UX-дизайн). 

 

Кожного дня після занять на учасників табору чекають веселі розваги, вікторини та конкурси. 

У вартість входить смачний перекус. Повноцінний обід можна замовити додатково. 

Тож, скоріше реєструйтесь та подаруйте дитині якісні та веселі канікули!

Незабутні дитячі канікули

Чому вибирають нас?

Бажаєте дізнатися більше про табір?

Будемо раді вам зателефонувати та розповісти про все докладно!

cwn-questions__gdpr_hidden

Замовити дзвінок

Поширені питання

Якщо дитина не є студентом Академії, то чи можна її записати до табору?

Так. Ми раді усім охочим віком від 7 до 14 років.

Як я можу записати дитину до табору?

Ви можете записатися в табір зручним для вас способом: у приймальні філії або онлайн.

Чи потрібно звантажувати програми та де їх знайти?

Всі програми є на наших комп'ютерах. Якщо дитина буде доєднуватися онлайн, то ми на початку зміни надішлемо посилання на програми.

Чи є знижки для студентів Академії IT STEP?

Так. Для студентів Академії передбачені знижки.

Чи можна навчатися онлайн, що для цього потрібно?

Так. Можливо навчатися онлайн. Для цього потрібно мати комп'ютер та доступ в інтернет.

Які потрібні документи для оформлення дитини в табір?

Для укладання договору вам знадобиться паспорт замовника віком від 18 років та оплата в залежності від обраного табору.

Що необхідно мати дитині для табору в онлайн-форматі?

Дитині знадобляться:   ✅ комп'ютер або ноутбук з виходом в інтернет   ✅ навушники з мікрофоном (або колонки + мікрофон)   ✅ вебкамера (бажано, але не обов'язково)

Залишити заявку

IT STEP School

Ліцензована загальноосвітня школа з поглибленним вивченням IT та іноземних мов для учнів 1-11 класів. Тисніть, щоб дізнатися детальніше!

Детальніше

Цей сайт використовує Cookies

Політика конфіденційності