Наші студенти знову переможці!
08.04.2021
ITalent - це найбільший в Україні конкурс IT-проєктів серед молоді віком до 19-ти років. Викладачі Малої Академії ШАГ мотивують студентів брати участь і кожного року діти харківської філії ШАГ займають призові місця.
Цього року фінал проходив в онлайн-форматі через пандемію, але це не завадило трьом нашим студентам стати переможцями у номінації “Game development” :
Ілля Воробйов - вже досвідчений учасник. Минулого року він виборов перше місце в номінації “Програмування додатків”, а цього року зайняв 3-те місце в новій для себе номінації у молодшій групі.
Ділан Ллево - вперше брав участь у такому масштабному конкурсі і здобув перше місце з розробки ігор в молодшій групі.
Сашко Бєлозьоров - також виборов 1-ше місце, але у старшій групі.
Визначною особливістю переможних проєктів наших хлопців є те, що кожен з них повністю розробив проєкт самостійно: ідея, програмування, дизайн - все повністю з нуля і власноруч.
Ділан Ллево вже 3-й рік відвідує Малу Академію ШАГ. Не дивлячись на те, що його улюблені IT-дисципліни - це Photoshop та Digital Photo, викладачі відзначили його вміння у розробці ігор на Construct 2 і надихнули на створення нового проєкту у цьому напрямку. Окрім розробки самої гри “Tomato Ace” і створення графіки до неї у Photoshop, хлопець також створив інфраструктуру для її просування. У гри є:
-
свій сайт (створений Діланом також самотужки): http://d96598z4.beget.tech/tomatoace/index.html
-
YouTube-канал: https://www.youtube.com/channel/UCscqq9aXsKujtFxrpLmczXQ
Підписуйтеся, ставте лайки - це неабияка винагорода для Ділана!
Хлопець лише у 8-му класі, але завдяки знанням здобутим в Академії ШАГ, природним талантам і жаги створити щось дійсно цікаве, він зміг зробити дуже якісний проєкт. Подібні ігри під силу зазвичай лише командам дорослих розробників, дизайнерів та PM-ім.
Сашко та Ілля розробили свої ігри на платформі Unity за допомогою мови С#. Але доробки хлопців докорінно різні: у грі Сашка залучена 3D-графіка, а Ілля вибрав складний та водночас вишуканий 2D-стиль.
Олександр цього року вже стане випускником Малої Академії ШАГ. За роки навчання він визначився зі своєю професією - хлопець не бачить свого майбутнього без програмування і планує продовжувати навчання. Викладачі Академії помітили в хлопці талант розробника, але те, що він вже має проєкт, який можна заявити на участь в ITalent стало для них несподіванкою. Гра Сашка “Pandemic”- це мобільний зомбі-шутер, заснований майже на реальних подіях.
Уявіть, кожну 3D-модель, яку ми бачимо в грі, Олександр змоделював сам у програмі Blender, яку також вивчав у Малій Академії ШАГ. Чи потрібно казати, що всі презентаційні матеріали також створені хлопцем власноруч? Ця гра доступна у Play Market: за посиланням.
Звантажуйте та насолоджуйтеся!
Минулого року Ілля Воробйов розробив додаток по створенню серверів для Minecraft і отримав перемогу. Вже тоді він вирішив, що неодмінно спробує свої сили ще раз і одразу розмірковував над номінацією “Game Dev”. Свою гру “Immortal” дев’ятикласник спочатку створив, щоб отримати додатковий дохід і розмістив її на Play Market: за посиланням , тому завантажуйте не соромтеся. Під час навчання в Академії ШАГ Ілля поглибив свої знання в програмуванні і краще вивчив Unity, тому вирішив заявити гру також і на ITalent.
За перші місця від організаторів конкурсу наші хлопці отримали 4K вебкамери, чому дуже зраділи. Адже у Ділана виник технічний збій під час захисту проєкту у фіналі. Він навіть не сподівався, що увійде в трійку лідерів, не кажучи про 1-ше місце. А Олександр, щоб захистити свою роботу, використовував техніку мами. Тепер в нього є свій гаджет для якісного відеозв’язку. Ілля вже користується потужним ноутбуком, який здобув минулого року у якості призу. Цього року хлопцю подарували смарт-браслет, який нагадує не засиджуватися за комп’ютером.
Кожен з хлопців не планує зупинятися на досягнутому. Участь у подібних заходах допомагає нашим студентам зрозуміти, на що вони здатні, прокачати soft skills та отримати досвід. Але найголовніше - це впевненість у своїх силах і бажання вдосконалюватися. Зараз Ділан планує ще трохи скоригувати свій проєкт і розмістити його на платформах Steam та Play Market. Ілля розробляє нову гру для участі в ITalent втретє і розвитку свого аккаунту в Play Market. Сашко не планує розширювати “Pandemic”, хлопець мріє про ще більш професійний рівень своїх програм і участь у дорослих конкурсах. А ігри для нього залишаться прибутковим хобі.
Викладачі Комп’ютерної Академії ШАГ знають, як допомогти своїм учням розвинути потенціал та знайти мотивацію діяти! Комп’ютерні ігри наших студентів насправді стають не просто забавкою, а полем для розвитку.