25 вересня 2016 року в Києві пройде CG EVENT KIEV 2016 — міжнародна конференція з комп’ютерної графіки
Офіційна частина. Міжнародна конференція CG EVENT присвячена комп’ютерній графіці в найскладніших і творчих її проявах: анімація, спецефекти в кіно, комп’ютерні ігри, віртуальна реальність, симуляція фізичних явищ, реалістичний рендеринг.
Конференція проводиться в Москві, Вільнюсі, Києві, Санкт-Петербурзі.
Головною темою CG-EVENT 2016 стане стрімке зближення різних областей комп’ютерної графіки і народження нових технологій на стику традиційних напрямків індустрії розваг.
А тепер неофіційно. Віртуальна реальність, триста шістдесят, ігрові движки тіснять рендер-технології, компози зливається з рендером, а рендер йде в хмари. Хмари Рендер в реалтайм, а реалтайм стає інструментом превіза. Архітектурщікі підсаджуються на Unreal Engine, а Unity рве шаблони, випускаючи ADAM. Кіношники нервово курять, дивлячись на сінематікі, а сінематікі ламають кордону між кіно та іграми.
Ігри задають тон, ігри народжують чорних лебедів, ігри стають телебаченням. Стрімінг зводить з розуму телевізійників, ютюб добиває телевізійників мільярдами переглядів. Телебачення йде в 8К, глядачі йдуть в VR, стерео йде на пенсію. Призма продовжує маскарад. CG-божевілля тільки починається і про це піде мова на CG EVENT KIEV 2016.
Одним з хітів в області VFX стане виступ студії Double Negative London з розповіддю про виробництво візуальних ефектів до фільмів Interstellar і Terminator: Genisys.
Прикметою часу стане блок виступів, присвячений VR і 360 ° — мова піде про нові закони створення контенту для стрімко розвивається області, про те, чи є такі закони і як працювати в умовах «беззаконня». А Wargaming представить свої роботи в 360 °.
Ще однією популярною темою стане використання ігрових движків в різних неігрових напрямках, а також тенденція злиття ігр та кіно. На конференцію приїде легендарний ReJ Zioma з Unity, а Unreal Engine буде представлений в досить незвичному вигляді.
За традицією в Києві буде дуже сильний ігровий блок — партнерами конференції виступлять компанії Plarium і Playrix, які представлять цікаві доповіді та проведуть зустрічі з учасниками в фойє конференції.
Про мільярд переглядів на YouTube і майбутнє анімації можна буде почути визионерском виступі Павла Мунтяна, засновника студії Toonbox і батька Куми-Куми і містера Фрімана.
А центральною подією 2Д-блоку стане багатогодинний виступ легендарного українського художника Романа Гуро, що працює в зараз Сінгапурі.
Компанія Autodesk і Maxon презентують нові програмні засоби для тривимірної графіки, а представники HP і Dreamtech розкажуть про апаратні рішення завтрашнього дня.
Також відбудеться традиційний скетч-турнір від компанії Wacom, де малюючи смішні картинки, можна виграти планшет-другий. Особливості виробництва спецефектів для кіно, віртуальна і доповнена реальність, реальність, анімація, архітектурна візуалізація, рекламна індустрія, концепт-дизайн, ігрові технології — все це на CG-EVENT KIEV 2016.
Конференція відбудеться 25 вересня 2016 року в креативному просторі «IZONE». Всі подробиці та анонси програми — на офіційному сайті www.cgevent.com.ua.
Додаткова інформація:
Віра Костенко-Кузнєцова, координатор проекту в Україні